شهرداری تهران پیشگام در عمران مساجد پایتخت
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

به گزارش شهر نوشت، مدير مرکز رسيدگي به امور مساجد که در جلسه شهردار و ائمه جماعات منطقه حاضر شده بود، با اشاره به اینکه در 5 منطقه 2، 3، 5، 6 و 22 تهران در مجموع حدود 250 مسجد وجود دارد که نسبت به آمار شهروندان ساکن این مناطق، کم تعداد است، خاطر نشان کرد:  مشکل تامین نشدن سرانه های دینی، مذهبی نظیر مساجد بیشتر به این دلیل است که بانیان شهرکها و مجتمع ها از انجام تعهداتشان در قبال تامین سرانه های اینچنینی، شانه خالی کرده اند و این موضوع باید مورد توجه و رسیدگی بیشتری قرار بگیرد و تعاونی ها ملزم به اجرای تعهدات خود شوند.

وی افزود: در منطقه 22 که روند ساخت و ساز شتاب بیشتری دارد و عمده کار ساخت و ساز با انبوه سازان و تعاونی های مسکن است، رسیدگی به این موضوع در اولویت قرار دارد. اگر در منطقه کارگروه ویژه ای برای بررسی وضع شهرکها از نظر استقرار مساجد تشکیل شود، شاهد اتفاقات ارزشمندی خواهیم بود.

 گفتنی است در این جلسه که در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) تشکیل شد، مهندس مرادی شهردار منطقه 22، حجت الاسلام والمسلمین ناصحی رييس مرکز فعاليتهاي ديني شهرداري تهران، ،  ائمه جماعات مساجد همچنین معاونان منطقه نیز حضور داشتند.


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:مسجد قاليباف,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب